Δεν θα βρείτε πουθενά καλύτερο συνεργάτη από εμάς.

  Κωνσταντίνου Καραμανλή 33, 173 41, Άγιος Δημήτριος

Πως βοηθάμε στο myPA να αυξήσει η επιχείρηση σου τα έσοδα της.

Το επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια, με τους μικρούς επιχειρηματίες να αναζητούν συνεχώς νέους τρόπους για να αυξήσουν τα κέρδη τους και να ενισχύσουν τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεών τους. Σε αυτή την προσπάθεια, οι σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες μπορούν να αποτελέσουν ισχυρό εργαλείο, και μία από αυτές είναι η πλατφόρμα myPA (Personal Assistant Services), η οποία μπορεί να προσφέρει σημαντική βοήθεια στις μικρές επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτυχθούν.

Πώς το myPA Υποστηρίζει τους Μικρούς Επιχειρηματίες

Το myPA παρέχει μια σειρά από εξειδικευμένες υπηρεσίες που μπορούν να ανακουφίσουν τους μικρούς επιχειρηματίες από τις καθημερινές χρονοβόρες διαδικασίες και να τους επιτρέψουν να εστιάσουν σε πιο στρατηγικά σημεία της επιχείρησής τους, όπως η ανάπτυξη νέων προϊόντων και η αύξηση της πελατειακής βάσης.

1. Εξοικονόμηση Χρόνου και Πόρων

Οι επιχειρηματίες συχνά ξοδεύουν πολύ χρόνο σε εργασίες όπως η διαχείριση ημερολογίου, η οργάνωση ραντεβού, η παρακολούθηση emails και η επίλυση καθημερινών προβλημάτων. Το myPA μπορεί να αναλάβει αυτές τις εργασίες, απελευθερώνοντας τον χρόνο του επιχειρηματία για πιο παραγωγικές δραστηριότητες. Έτσι, οι μικροί επιχειρηματίες μπορούν να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους, χωρίς να καταναλώνουν ενέργεια σε δευτερεύουσες εργασίες.

2. Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων

Η καλή διαχείριση των πελατειακών σχέσεων είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Μέσω της υπηρεσίας του myPA, οι επιχειρηματίες μπορούν να διατηρήσουν συνεχή επικοινωνία με τους πελάτες τους, να προγραμματίσουν συναντήσεις και να προσφέρουν εξατομικευμένες λύσεις χωρίς να απαιτείται η συνεχής τους παρουσία σε κάθε βήμα της διαδικασίας.

3. Οικονομικός Προγραμματισμός και Παρακολούθηση

Μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις για τους μικρούς επιχειρηματίες είναι η σωστή διαχείριση των οικονομικών τους. Το myPA παρέχει υπηρεσίες που βοηθούν στην καταγραφή εξόδων, την παρακολούθηση εσόδων και την προετοιμασία προϋπολογισμών, έτσι ώστε οι επιχειρηματίες να έχουν πάντα μια σαφή εικόνα της οικονομικής τους κατάστασης.

4. Διοικητική Υποστήριξη

Ακόμα και οι μικρές επιχειρήσεις χρειάζονται συχνά διοικητική υποστήριξη. Το myPA μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες όπως η σύνταξη επαγγελματικών εγγράφων, η επικοινωνία με προμηθευτές και η διαχείριση παραγγελιών. Αυτό εξασφαλίζει ότι οι επιχειρηματίες μπορούν να λειτουργούν με επαγγελματισμό και συνέπεια, χωρίς να χρειάζεται να προσλάβουν επιπλέον προσωπικό για κάθε ανάγκη.

Ο Στόχος: Αύξηση Κέρδους με Στρατηγικές Κινήσεις

Ο τελικός στόχος κάθε μικρού επιχειρηματία είναι η αύξηση του κέρδους της επιχείρησής του. Μέσω της αξιοποίησης των υπηρεσιών του myPA, οι επιχειρηματίες μπορούν να επιτύχουν καλύτερη διαχείριση χρόνου, πόρων και πελατειακών σχέσεων, γεγονός που οδηγεί σε πιο αποτελεσματικές λειτουργίες και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Αυτές οι στρατηγικές κινήσεις μπορούν να μεταφραστούν σε αύξηση της παραγωγικότητας και συνεπώς σε αύξηση των εσόδων.

Το myPA δεν αποτελεί απλώς ένα εργαλείο υποστήριξης, αλλά έναν στρατηγικό συνεργάτη για τους μικρούς επιχειρηματίες που επιδιώκουν να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να επιτύχουν βιώσιμη ανάπτυξη. Με τον συνδυασμό ευελιξίας, εξοικονόμησης χρόνου και επαγγελματισμού, η πλατφόρμα αυτή μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην επιχειρηματική επιτυχία σε μια απαιτητική αγορά.


Ας ξεκινήσουμε σήμερα και σας κάνουμε τον πρώτο μήνα δώρο

Θέλουμε να δοκιμάστε τις υπηρεσίες μας και να δείτε πόσο κερδισμένοι θα βγείτε μέσα από αυτές. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε και σήμερα κιόλας την συνεργασίας μας.

Καλέστε μας σήμερα.

Συχνές Ερωτήσεις

Ξέρουμε πως έχετε απορίες, μαζέψαμε τις πιο συνηθισμένες και σας τις παραθέτουμε. 

Τι ακριβώς είναι το myPA;

Δημιουργούμε υπηρεσίες  που σας παρέχουν λύσεις καλύπτοντας από την απλή οργάνωση της καθημερινότητας σας, μέχρι και την πλήρη εξυπηρέτηση όλων των αναγκών που μπορεί να έχετε ως ελεύθερος επαγγελματίας.

Είμαι υδραυλικός/ηλεκτρολόγος, πως μπορείτε να με καλύψετε;

Μπορούμε να έχουμε επικοινωνία με τους πελάτες και τους προμηθευτές σας την δημιουργία και την διαχείριση : των ραντεβού, των οικονομικών εκκρεμοτήτων, προσφορών, πληρωμών, τιμολόγησης και κάθε είδους αξιόγραφων. Την οικονομική σας διαχείριση (έξοδα, έσοδα κτλπ),  Οργάνωση όλων των αρχείων σας για την αποστολή τους
στον συνεργαζόμενο λογιστή σας ή σε δίκο μας συνεργάτη. Εξωτερικές εργασίες (πληρωμές λογαριασμών, αποστολή τιμολογίων στον λογιστή σας, διευθετήσεις σε δημόσιες υπηρεσίες, Τράπεζες κλπ.).

Σε ποιους επαγγελματίες απευθύνεστε;

Ο κάθε επαγγελματίας έχει διαφορετικές ανάγκες και εμείς είμαστε εδώ για να προσαρμόσουμε τις υπηρεσίες μας πάνω στις δικές σας ανάγκες

Στους ελεύθερους επαγγελματίες που χρειάζονται ένα ολοκληρωμένο ‘’σύστημα διαχείρισης’’, στους Τεχνίτες της ‘’παλιάς σχολής’ που δεν δύναται να γνωρίζουν από συστήματα διαχείρισης και οργάνωσης, σε σας που λόγο της φύσης της εργασίας σας βρίσκεστε συνεχώς έξω και σε όλους εσάς που θέλετε να εξελιχθείτε και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Θέλω να ξεκινήσω την επιχείρηση μου, θα με βοηθήσετε;

Ότι και αν θέλετε να κάνετε επαγγελματικά, εμείς έχουμε όλα τα εργαλεία για να σας βοηθήσουμε να ξεκινήσετε δυναμικά. Εσείς το μόνο που θα έχετε να κάνετε είναι η εργασία που αγαπάτε. Εμείς όλα τα υπόλοιπα.

Έχω social media αλλά δεν προλαβαίνω να τα "τρέχω"

Μπορούμε να αναλάβουμε εμείς την καθημερινή ενημέρωση των κοινωνικών σας δικτύων. Τόσο με βίντεο όσο και απλών post. H διαφορά με εμάς είναι πως όλο το υλικό θα είναι μοναδικό και θα προσαρμόζεται με βάση την δική σας επαγγελματική δραστηριότητα.

Θέλω να οργανώσω την επιχείρηση μου.

Εμείς μπορούμε να οργανώσουμε την οικονομική σας διαχείριση (πληρωμές, έσοδα-έξοδα, μισθοδοσίες, υπόλοιπα), να οργανώσουμε τα αρχεία σας για την αποστολή τους
στον συνεργαζόμενο λογιστή σας ή σε δικό μας συνεργάτη. Και να δημιουργήσουμε και διαχειριστούμε  site, e-shop και emails και την αποτελεσματική διαχείριση social media (Facebook, Instagram, twitter κλπ.).

Συνεργάζεστε με καταλύματα Airbnb;

Κάνουμε πλήρη διαχείρηση ακινήτων. Από την καταχώρηση ακινήτων σε ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των παρουσιάσεων τους και διαχείριση κρατήσεων σε : Airbnb, Booking, Expedia, Webhotelier, Τripadvisor, Trivago, Agoda, LatesRoom, HRS, ORBITZ, HotelsBed κλπ. Καθώς και την καθημερινή τους δραστηριότητα. Εσείς απλά έχετε την πλήρη διαχείριση των εσόδων σας.

Θέλω να προωθήσω την επιχείρηση μου.

Δημιουργούμε και διαχειριζόμαστε όλες τις  διαφημίσεις σας σε AdWords google, χορηγούμενων Facebook, Instagram κλπ. Και δημιουργούμε καμπάνιες, ανάλογα με τους στόχους που θέτουμε.